
No description available

Jeg bestilte 8/4 Kong Hopz baller til min hund. 16/4 sto ordren enda som ubehandlet, og jeg etterspurte status via Messenger. Ikke svar. Sendte noen dager etter melding via kontaktskjema på nettsiden. Ikke svar da heller. Ny melding på Messenger 26/4, hvor jeg etterlyste svar. Fikk da svar samme dag om at det måtte ha skjedd en feil, og at de skulle sjekke det opp mandag 28/4. Fikk 28/4 epost om at ordren er kansellert uten noen forklaring om årsak, og epost fra Klarna om at betalingen er avbrutt. Som det også fremkommer av en del andre anmeldelser, synes jeg dette er utrolig dårlig kundeservice. Det bør være mulig å svare på henvendelser i løpet av en dag eller to, og gi beskjed til kunde dersom varer som er bestilt ikke er tilgjengelig. Takk for meg. Første og siste gang med forsøk på å handle i denne nettbutikken.
Treg ordrebehandling, levering og uprofessionelt. Bestilte varer for kr. 3000 der ifra. Men ordren står som ubehandlet en helt uke. Ringte flere ganger på oppgitt kontakttelefon uten noen svarer. Sendt melding på SMS, og får Ingen svar heller. Sendte melding via kontaktskjemaet på nettsiden (7 dager etter ordre ble lagt inn), fikk svar at ordren behandles nå, og uten noen form for beklagelse. , men klager tilbake på at de ikke fikk noe meldinger fra meg. Veldig uprofesjonelt. Man trenger trossalt ikke en purring fra kunde for å behandle en ordre eller hva?!!!
Ikke bestill fra KS-zoo.no. Når jeg bestilte så fikk jeg ikke alle varene som er bestilt. De er umulig å få tak i, de svarer ikke på henvendelser. STYR UNNA